Search This Blog

Loading...
Your Ad Here

terkini

27 October 2008

PUISI CARI JODOH DAN IKLAN

Diantara IKLAN yang telah berjaya menarik perhatian adalah Iklan seperti dibawah ini… Anda sedang mencari jodoh???? Saya juga dong.... Hubungi saya yah..... Kerana… Saya seorang laki-laki yang baik hati, Seorang lelaki yang tidak sombong, pekerjaan mantap.. pandai menjaga diri suka memasak dan membasuh sering menghias diri paling suka duduk dirumah (rumah itu dunia ku..) Saya seorang lelaki yang…. Tidak suka melompat-lompat TAK tentu pasal.. Tidak suka main kayu-tiga Tidak suka kasar bahasa Tidak suka main kasar Tidak suka bertukar-tukar pasangan Errrrrr…maksud saya ialah… Saya adalah orang yang sangat setia pada pasangan saya.. Saya poon suka apa saja yang baik-baik DAN…. Pendek kata.. Macam-macam lagiee LAAAH…!! Jangan lepaskan peluang anda! Segera hubungi saya dengan segera! Selagi STOK masih ada…

No comments:

Popular Posts