Search This Blog

Loading...
Your Ad Here

terkini

24 October 2009

inikah wajah wanita kekasih gelap jantan sudan...???

Tak pasti kesahihannya kerana tidak dinyatakan sumber. Katanya ni la betina  yg tak guna yg menyebabkan anak dia mati kerana negro tu......tapi yang gua nampak mcm ada iras iras aje...patut la...kalau betul...tgk rupa aje dah macam gila kan 'anu besau "  si mat gelap tu.....apa tak ada ke orang bangsa sendiri yang lebih ummmmhhhh....kah kah kah...agak2 lah lepas ni sape agaknya yang ko nak tibai...betina sial...????..seterusnya disini





No comments:

Popular Posts