Search This Blog

Loading...
Your Ad Here

terkini

22 August 2010

Cilanat!!! Kon*k Sapa Kat Selipar Ni



Cilanat,cilanat,cilanat...Sapa punya kon*k kat selipar rumah ni..Paling haram jadah,sapa yang reka selipar ni..Aku berpendapat orang yang reka selipar ni kalau lelaki,dia memang GAY sejati n kalau dia gurl,dia memang sangap tak tahan-tahan dah...

Agak-agak la nak kreatif pon..Tak kan aku nak pakai selipar ni depan bakal mak mertua aku..Memang confirm awal-awal dia reject aku...Kalau ada orang bagi kat aku selipar ni,memang aku sunat-sunat selipar ni..Jangan bagi can walau 1mm pon...

Pehal aku bengang semacam je ni??

Mau tak bengang,tak kan saiz tu je dia bawak kuar g pasaran..Sangat-sangat menghina orang yang gagah perkasa n tak berbulu dada macam aku ni...Memang aku tak kan pakai selipar ni..Patrick mungkin akan pakai la sebab aku rasa saiz dia lebih kurang je...

So,ada sapa-sapa nak tempah?Kalau permintaan tinggi,aku bole jadi orang tengah..muahahahhahaha...

P/s: gurls,no offense k..baek korang tengok kat blog aku dari korang tengok hubby-hubby korang pakai selipar ni dalam rumah korang n korang tak sedar pe maksud tersirat dia pakai selipar ni..sebab tyme tu mesti dah terlambat untuk korang tau hubby korang tu dah terjerumus ke lembah GAY..tapi mungkin gak dia nak tarik perhatian korang..langkah selamat,nampak selipar ni,korang sunat terus..JANGAN BAGI CAN!!!


itucilanat

No comments:

Popular Posts